back to home rss Twitter Facebook

Hoe die hoof te bied effektief sampioen in katte?

My sampioene kat het, stel ek voor dat van die gebruik te maak en skoon H2O2 and 'n mycoral salf. Ek doen hierdie keer 'n dag in die oggend. Ek het die nag wanneer net Nou skoongemaak dgan + Dettol oplossing van warm water en terug op mycoral kmudian gee. Lees maar ek 'n padasalah articles, die gebruik van te hare dikwels H2O2 kat laat val het. so as Daar is iemand wat weet, die manier waarop 'n Ander stuck charges Meer effektiewe mgkin sampioen in katte die ook te te com Bowe?

Ek probeer dit op Elke km yes mandiin besteebare shampoo anti-Roos aja of anti-swam right gekoop km word by apteke q tp sy Naam gevra vergeet aja km anti-sjampoe swam. en die tweede yng mandiin km JF hom met 'n swael SEEP swem ounces toe die geel gosok2 belasbare deel van die laaste sampioene deeglik km Spoel die. mandiinya warm water gebruik nie? hare na die droƫ Pels camp sy met 'n camp km yng vergadering sampioene val uit tot een die keer per week verlies vir trate is, maar dit is nie gevaarlik.

0 komentar:

Posting Komentar